Shakawe II

5 oktober 2019 - Ngamiland North, Botswana

5/10 Wakker worden en dan net de zon zien opkomen, wat een timing 😍 Geweldig wat een plaatje ! Vandaag om 08.00 uur 3 uurtjes het water op, benieuwd wat we te zien krijgen 😊 We zijn weer met ons tweeën dus weer een privégids. Superdeluxe, alhoewel de gids eerst wel op Engelse les mag, ik kon er geen touw aan vastknopen 🤣, gelukkig verstond Geert de hoofdlijnen ! Heel veel prachtige vogels,  witte, zwarte reigers, maribu's, visarenden, aalscholvers etc. etc. Heel veel krokodillen, zelfs  2 die een buit (een kalf) meesleepten. (hoop dat het filmpje goed overkomt, de WiFi is zo traag hier 🤨) verder natuurlijk olifanten. Vandaag verder geen plannen, alleen de route uitstippelen voor Etosha, waar we morgen naartoe vertrekken. Dit moeten we in 2 etappes doen met ergens een overnachting want de route is te lang voor 1 dag. Morgen dus een lange dag in de auto, alhoewel echt vervelend is dat niet want het is hier echt bloedheet, jeetje wat wordt je daar sloom van 🤨, airco aan morgen en gaan met die Henry ! Maar eerst... macaroni met gehaktballen, saus, kaas en tomaat 😍 !

1. Ans.:
    5 oktober 2019
    mooi verslag!!! Steeds weer spannend waar je dan terecht komt!! En hoe is de bevolking? Kun je er een gesprek mee voeren? Krijg je er wat contact mee of helemaal niet?
  2. Henk en Diny:
    6 oktober 2019
    Laatste dagen gaven veel herkenning aan deze kant. Wij gaan onze Afrikafilm maar weer eens bekijken👍😅
    Smakelijk eten!