Van Maun naar Shakawe

5 oktober 2019 - Ngamiland East, Botswana

4/10 Vandaag richting de grens van Namibië langs de oostkant van de Okavangodelta.  Het is ong. 380 km, we rekenen met de stops onderweg ong. 5 uur rijden als de weg tenminste goed is, altijd afwachten hier 🤣. Op dit moment zitten we al hoog en breed op de camping ! Vertrokken om half 9 en om 14.15 stonden we al op een prachtige camping aan de Okavangorivier. De weg was met stukken slalommen om de potholes maar over het algemeen goed te rijden. Overal zijn ze bezig nieuwe wegen aan te leggen en de oude te verbeteren. Ook zie je dat in traditionele dorpen steeds meer huisjes van stenen worden gebouwd. Ook veel nieuwe scholen en overheidsgebouwen. Morgen gaan we hier het noordelijkste stuk van de delta in. Benieuwd wat we te zien krijgen. Vanmiddag heerlijk zitten niksen hier op de camping en prachtige vogels gespot 😊 Heerlijk gegeten, Geert heeft vanavond weer een heerlijke maaltijd gemaakt, spaghetti met gehakt en een heerlijke saus 😍, zo knap hoe hij dat iedere keer weer voor elkaar krijgt met de weinige attributen die voorhanden zijn in Henry !

1. Gerrit en Tiny:
    5 oktober 2019
    Jullie hebben straks nog maanden nodig om de indrukken te verwerken. Geniet er van.