Onze reis zit erop !

28 oktober 2019 - Cape Winelands, Zuid-Afrika

28/10 Onze laatste dag in ZA hebben we heel relaxed doorgebracht. Rustig de koffers gepakt, geluncht in Franschhoek en 's avonds heerlijk ergens wezen eten. Het plan om met het wijntreintje rond te toeren hebben we afgeblazen, het was te koud en met de hoosbuien vandaag niet echt aangenaam in een open treintje ! Wat zijn de weken voorbij gevlogen en wat was het een schitterende reis 😍😍, hier zullen we nog lang van kunnen nagenieten. Jullie willen we bedanken voor het volgen van het reisverhaal en de leuke reakties hierop, het was iedere keer weer leuk om de reakties te lezen 😍😍 ! Morgenavond vliegen we om 21.20 vanuit Kaapstad naar Londen waar we om 07.20 landen. Om 10.55 vliegen we dan naar Schiphol waar we om 13.20 aankomen. Henk en Diny zijn zo lief om ons op te halen 😍. We hebben morgen dus nog alle tijd om rustig afscheid te nemen van Henry, het bakkie heeft het super gedaan al die kilometers zonder lekke banden of andere mankementen ! Inmiddels hebben we samen zo'n 10.000 km'ers afgelegd. Tot zover ons verslag van onze reis ! See you in Gaanderen ! Liefs Geert en Anneke 💋💋

1. Joop en Ellie:
    28 oktober 2019
    Wij wensen jullie een hele goede terugvlucht.
    Groeten uut Dinxper
  2. Dorry:
    Hallo Anneke en Geert ,
    Het was ook leuk om jullie zo te volgen wat een fantastische reis hebben jullie gehad !
    Hoop dat ik jullie snel hierover spreek,
    Fijn vlucht ,
    Liefs van mij
  3. I.J.M. Oldenboom:
    29 oktober 2019
    Het was zeker leuk om jullie reis zo te volgen met de mooie foto's
    Geniet vandaag nog van de laatste dag daar en ook van Henry
    Goeie terugreis en zie je over een paar daagjes
  4. Marianne:
    Goeie terugreis!!! ❤️
  5. Annie:
    29 oktober 2019
    Bedank voor de mooie reisverslagen . Wat hebben jullie genoten. Voor nu een fijne vlucht, en behoeden thuis komst.👍😀🇳🇱
  6. Bennie migchelbrink:
    30 oktober 2019
    Bedankt veur de reisverslagen en mooi,dat jullie zonder pech en ander ongemak deze fantastische reis hebben kunnen maken.goeie terugreis noar ut avontuurlijke gaanderen.