Franschhoek

26 oktober 2019 - Franschhoek, Zuid-Afrika

26/10 Vandaag heerlijk uitgeslapen, merk wel dat ons tempo behoorlijk is gezakt de afgelopen dagen nu we niet meer zoveel op ons lijstje hebben staan Prima zo, vandaag is het toch weer lekker weer, het zonnetje staat hoog aan de hemel, geen wind en toch nog 20 graden 😊. We hebben vanmorgen Henry schoongemaakt van binnen, jeetje wat een stof..alles zat onder..voor het oog netjes, de rest doet Bobocampers maar 😊..enne ook ook op een kleine oppervlakte krijgen we het voor elkaar zoveel dingen te verzamelen 🙄, hoe krijgen we dit mee naar Nederland🙄.. Na een middagdutje Franschhoek verkent  en nog even wat souvenirs gekocht. Wat een prachtige omgeving is het hier, hoge bergen en in de dalen grote druivenvelden voor de wijnproductie. Morgen een dagje Kaapstad verkennen, weer benieuwd wat de dag ons morgen brengt 😊

1. Joop en Ellie:
    26 oktober 2019
    Bijna ?
  2. Henk en Diny:
    27 oktober 2019
    Kan me wel voorstellen dat de vaart er een beetje uit is.😅
    Zoveel gezien en zoveel beleefd. Tis nogal wat: 7 weken van huis in een omgeving die totaal anders is, dan dat je gewend bent. Die klus hebben jullie samen toch maar mooi geklaard. Chapeau!. Nog even van die laatste dagen genieten en dan weer lekker naar Gaanderen.👍👍😘 wij horen nog wel hoe laat we op Schiphol moeten zijn.
  3. Tiny:
    27 oktober 2019
    Geniet nog even van je laatste dagen/uren. Als je straks thuis bent en alle foto's en verhalen bekijkt zal je pas goed beseffen wat je allemaal hebt gezien en meegemaakt.
    Een onvergetelijke ervaring, super dat jullie dit samen hebben kunnen doen. Tot binnenkort!
  4. Dorry:
    27 oktober 2019
    Pff jullie hebben toch mooie plekjes gezien en wat een prachtige foto s,
    Nog lekker van genieten samen ,
    Liefs van mij !