Chobe, de safari

2 oktober 2019 - Kasane, Botswana

29/9 Vroeg uit de veren, dat valt tegen hier, 12 graden is echt koud ..terwijl het 's middags 35 graden is. De safari is een hele happening met heel veel open auto's bij de gate 🤣, de registratieformulieren moeten ingeleverd worden ! Heeft ook wel wat dit spektakel ! Maar goed dat we gisteren terug zijn gegaan, verderop in het park is de zandbak nog dieper 🤨 ! Weer veel olifanten, impala's etc., maar de kers op de taart was toch het ontdekken van een leeuw !! Lag heerlijk te pitten, weliswaar in de schaduw, maar dat mocht de pret niet drukken 🤣. 's Middags een boottocht op de Chobe, het is een heel brede rivier maar het water staat laag. met als gevolg dat er een groot eiland in het midden ligt. Hier heel veel dieren, veel krokodillen gezien en ook nijlpaarden, jeetje wat een grote beesten zijn dat en als je ze zo dichtbij ziet kun je je niet voorstellen dat ze zo gevaarlijk kunnen zijn ! Een kudde olifanten heeft me weer de stuipen op het lijf gejaagd 😲😲, ik zat voor in de boot, komt het hele spul recht op de boot af het water in 🤣🤣. Er liep een heel kleintje tussen, hoop dat die te zien is op de video ! Prachtige zonsondergang gezien zo op het water, wat een heerlijke dag 😍. Morgen op naar Gweta om de zoutpannen te bekijken !

1. Tiny:
    3 oktober 2019
    Hallo Anneke en Geert! Vanmorgen de link gekregen van jullie reisblog en nu al jullie verhalen van de afgelopen weken eens rustig gelezen en de mooie foto’s en video’s bekeken. Prachtig wat jullie allemaal zien en meemaken. Geniet er maar van! Vanaf nu lees ik elk nieuw verhaal mee zodra je het plaatst.
  2. Dorry:
    3 oktober 2019
    Geweldig weer jullie zij echt lekker aan t genieten veel ( kijk ) plezier samen 😘
  3. Ans.:
    4 oktober 2019
    ooh jeetje!! Klinkt wel gevaarlijk!! Maar een prachtige reis hé! ! Geniet ervan en stuur maar weer een mooi verslag!!